رفتارهای اعتیاد آور و راه های غلبه بر آن با مشاوره اعتیاد


اکثر افرادی که رفتارهای اعتیادآور دارند و به سراغ اعتیاد واقعی می روند ، درمی یابند که غلبه بر آن بیش از آنچه انتظار می رفت چالش برانگیز است.


اگرچه مشکلاتی که افراد در ترک اعتیاد به مواد مخدر دارند شناخته شده است ، اما وقتی افراد شروع به مصرف می کنند ، اغلب احساس می کنند که اعتیاد یک افسانه است و می توانند هر زمان که بخواهند ترک کنند. یا احساس می کنند از قاعده مستثنی هستند.


این به احتمال زیاد در مورد اعتیاد غیرمادی یا رفتاری شامل فعالیت هایی مانند خوردن زیاد ، رابطه جنسی ، قمار ، خرید و ورزش است. چیزی که وضعیت را پیچیده تر می کند این است که برای هر رفتار اعتیادآور ، برخی از افراد هستند که می توانند بدون ایجاد اعتیاد در این رفتار شرکت کنند.


این امر در مورد همه اعتیادهای رفتاری صادق است (برخی از آنها شامل اقدامات سالم یا ضروری مانند غذا خوردن ، ورزش و خرید). اما در مورد مصرف مواد نیز صادق است. مواردی از نوشیدن کنترل شده ، مصرف تفریحی ماری جوانا و حتی مصرف کنترل شده هروئین وجود دارد.

اکثر مردم فکر می کنند یکی از معدود افرادی خوش شانس هستند که گرفتار نمی شوند و متأسفانه تا دیر نشده حقیقت را درک نمی کنند.

هنگامی که آنها نیاز به تغییر را تشخیص می دهند ، ممکن است حتی نخواهند. سالها طول می کشد تا با پیامدهای منفی یک اعتیاد روبرو شوید قبل از اینکه متوجه شوید باعث ایجاد مشکلات مهمی می شود.


تصمیم گیری برای تغییر


اما دیر یا زود ، اکثر افرادی که به اعتیاد مبتلا هستند ، تصمیم می گیرند که تغییر ایجاد شود. پس از اتخاذ تصمیم ، اکثر افراد هدف خاصی را مد نظر دارند. ممکن است ترک کامل ، ترک برخی رفتارها یا مواد اعتیادآور (اما نه همه آنها) ، کاهش زمان یا هزینه صرف شده برای رفتارهای اعتیادآور یا کاهش آسیب های یک رفتار اعتیاد آور باشد.


به عنوان مثال ، بسیاری از مصرف کنندگان مواد مخدر تصمیم می گیرند هروئین یا مت را ترک کنند ، اما همچنان به نوشیدن الکل ، یا سیگار کشیدن یا ماری جوانا ادامه دهند. بسیاری از مشروبات الکلی فقط یک نوشیدنی در روز دارند یا فقط مشروب می نوشند.


اگرچه ترک کامل بهترین راه برای سلامتی است ، اما کاهش یا حذف مضرترین مصرف مواد یک پیشرفت بزرگ است و آسیب های ناشی از آن را تا حد زیادی کاهش می دهد.


همین امر در مورد اعتیاد رفتاری نیز صادق است: هرکسی که تصمیم بگیرد غذا را به طور کامل ترک کند ، خود را در معرض خطر جدی اختلال خوردن قرار می دهد. اما توقف پرخوری و رعایت رژیم غذایی سالم یک تصمیم سالم برای تغییر است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ترک تریاک کلیک کند.


پرهیز کامل از رابطه جنسی می تواند یکی دیگر از انواع اعتیاد جنسی باشد که به عنوان بی اشتهایی جنسی شناخته می شود ، اما ایجاد صمیمیت سالم پس از اعتیاد به رابطه جنسی می تواند بسیار رضایت بخش باشد. و کاهش فعالیت های وسواسی به سطوح سالم به احتمال زیاد باعث بهبود سلامت و تندرستی بیش از ترک ورزش می شود.


تصمیم گیری برای تغییر و تصمیم گیری در مورد این تغییر ، فرآیندی است که اغلب مدتی طول می کشد. این مرحله به عنوان مرحله تعمق شناخته می شود زیرا شامل تفکر یا تفکر درباره تغییر یا تغییر است.


اهداف بلندپروازانه همیشه بهترین نیستند. بهتر است هدفی را تعیین کنید که در واقع به آن خواهید رسید تا اینکه قصد ترک ترکی سرد و عود مجدد آن را داشته باشید ، که می تواند خطرناکتر از ادامه دادن بدون هیچ تغییری باشد.


مشورت با پزشک ، مشاور اعتیاد یا روانشناس در این مرحله بسیار مفید است ، زیرا این متخصصان می توانند به شما در درک خطرات و آنچه می تواند به کاهش آنها کمک کند ، کمک کنند.


 مراحل مختلف چگونه بر اعتیاد غلبه کنیم


وقتی هدف خود را مشخص کردید ، ممکن است هنوز برای تغییر آماده شوید. آماده سازی شامل حذف مواد اعتیادآور از خانه شما ، و همچنین از بین بردن محرک هایی در زندگی شما است که ممکن است احتمال استفاده مجدد از آنها را افزایش دهد.


افراد معتاد به رابطه جنسی ممکن است نیاز به دور انداختن پورنو و حذف وب سایت های پورنو از سابقه آنلاین و موارد دلخواه خود داشته باشند.

پرخوری ها ممکن است نیاز داشته باشند از کمدهای غذایی خود عبور کرده و از شربت شیرینی و شیرینی خلاص شوند.

افراد مغازه دار و قماربازهای مشکل دار ممکن است نیاز داشته باشند کارت های اعتباری خود را قطع کرده و با بانک خود هماهنگ کنند تا پول کافی برای پرداخت قبوض و هزینه های زندگی داشته باشند.

شاید سخت ترین آماده سازی برای ایجاد روابط اجتماعی باشد ، که اغلب حول رفتارهای اعتیادآور برای افراد مبتلا به اعتیاد می چرخد. مشروب خواران غالباً پیوستن به گروه خودیاری مانند AA ، برای داشتن گروهی از دوستان که درک می کنند در چه شرایطی هستند را مفید می دانند.


سقف کاذب پی وی سی (pvc)

پی وی سی را میتوان به عنوان یکی از متریالهای محبوب دکوراسیون داخلی یاد کرد . استفاده از pvc به عنوان سقف کاذب ، دیوارپوش و کفپوش بسیار متداول است. علت محبوبیت این جنس را میتوان ضد آب و مقاومت بالای آن در برابر رطوبت ؛ مقاومت بالا در برابر حرارت و خود اتفاء ؛ مقاوم در برابر حشرات ، قارچ ، باکتری و ... ؛ و قیمت اقتصادی آن نسبت به سایر متریال های مورد استفاده دانست .سقف کاذب آذران پلاست  پی وی سی انواع گوناگونی دارد که شامل : پانل طولی و تایل پی وی سی میباشد. هر پانل طولی با عرض 20 سانتی متر و طول 6 متر،( 1.20 متر مربع )حساب میشود؛ هر تایل pvc در ابعاد 60 در 60 سانتی متر (یعنی 0.36 مترمربع) میباشد.

وجه اشتراک این دو محصول در ضخامت آنها (8 میلی متر) و تقسیم بندی آنها از نظر شکل ظاهری است که شامل: سفید مات و ساده ، سفید براق (UV) ، چاپی (هات استمپ) و روکشدار میباشد. از نظر ترتیب قیمت سفید مات ارزانترین و روکشدار گرانترین سقف کاذب پی وی سی محسوب میشود، و در رده ی وسط ابتدا سفید براق و سپس هات استمپ و یا همان چاپی قرار خواهند گرفت.


تفاوت تایل با پانل پی وی سی

تفاوت این دو محصول در نحوه ی اجرای آنها میباشد. چرا که برای نصب تایل پی وی سی نیاز به سازه های مخصوص در ابعاد 60 در 60 خواهد بود و پس از اجرای سازه های مربوطه تایل های پی وی سی بر روی آنها جایگذاری میشود. اما پانل طولی برای نصب نیاز به زیرسازی و سپس اجرای آنها به صورت نوارهای موازی خواهد داشت. جهت اجرای پانل طولی پی وی سی دست شما برای ایجاد طرح و یا نورپردازی باز خواهد بود به همین جهت اگر شما میخواهید تا سقف کاذب تان دارای حجم و طرح متفاوتی باشد پیشنهاد ما به شما پانل طولی pvc است. البته نوع دیگری از تایل پی وی سی به صورت دکوراتیو نیز تولید میشود که در قسمت سقف معرق سی ان سی کامل توضیح داده شده است.

 

سقف کشسان

پارچه های مورد استفاده با عنوان سقف کشسان ، نه تنها در سقف بلکه در قسمت های دیگر دکوراسیون داخلی همچون دیوار نیز اجرا می شود.علت نامگذاری این سقف دکوراتیو به جنس و نحوه ی نصب آن برمیگردد. جنس سقف کشسان از نوعی پارچه ی پی وی سی با خاصیت انعطاف بالا و کشش زیاد و تحمل بار می باشد. پارچه ی مخصوص با کشش و حرارت روی ریل های خاص که برای دور کار در نظر گرفته می شوند، نصب شده و ثابت می گردد. ضخامت سقف کاذب کشسان 0.8 تا 1 میلی متر است و در هر متر مربع نیم کیلو وزن دارد، اما می تواند تا 200 کیلوگرم وزن را تحمل کند.

پارچه های کشسان ضد حریق و ایمن هستند و میتوانند در برابر آب و رطوبت نیز طول عمر بالای خود را حفظ کنند. سقف کشسان بصورت شفاف ،نیمه شفاف و مات و آینه ای تولید می شوند. این پارچه ها قابلیت چاپ انواع طرح های دلخواه را دارند ومیتوانند بصورت ساده نیز اجرا شوند. این محصول محدودیت اجرا از نظر ابعاد نداشته و در هر ابعاد و مساحتی امکان تولید و اجرا دارند. نورپردازی یکی از مهم ترین شاخصه های سقف کشسان می باشد که این سقف را زیبا و جذابتر می کند و میتوان به صورت متفاوتی همچون نقطه ای و ستاره ، تغذیه نور از پشت سقف ، و یا انعکاس نور اجرا نمود.

 


تکنولوژی بازسازی سینه بعد از سرطان سینه

بسیاری از زنانی که تحت جراحی ماستکتومی – جراحی برای برداشتن کل سینه برای درمان یا پیشگیری از سرطان سینه – می توانند از تکنولوژی بازسازی سینه بعد از سرطان سینه با پروتز سینه، برای بازسازی پستان از دست رفته خود اقدام نمایند.

زنانی که تصمیم می گیرند سینه از دست رفته خود را بازسازی نمایند، گزینه های متعددی را در اختیار دارند. سینه ها با استفاده از پروتز ها ( سالین یا سیلیکون ) قابل بازسازی می باشند. همچنین می توان آنها را با استفاده از بافت خودی ( یعنی بافت گرفته شده از جای دیگری از بدن )، بازسازی نمود. برخی اوقات، هر دو تکنیک استفاده از ایمپلنت و بافت خودی، برای بازسازی سینه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 جراحی برای بازسازی سینه ها را می توان در زمان ماستکتومی ( که بازسازی فوری نامیده می شود )، انجام داده یا بعد از بهبود یافتن برش های ماستکتومی و تکمیل درمان سرطان سینه ( که بازسازی تاخیری نامیده می شود) به انجام رساند. بازسازی تاخیری می تواند ماه ها یا حتی سال ها بعد از ماستکتومی انجام گیرد.

در مرحله نهایی بازسازی سینه، هاله و نوک سینه در صورت حفظ نشدن در طول ماستکتومی، در سینه بازسازی شده خلق می شود.

گاهی اوقات جراحی بازسازی سینه شامل جراحی بر روی سینه دیگر، با هدف یک اندازه و یک شکل نمودن هر دو سینه می باشد.

پروتز سینه

 

با توجه به گسترده بودن این روند جراحی، سوالات بسیاری وجود دارد که باید قبل از پا گذاشتن به مرحله اقدام، به پاسخ صحیح آنها دست پیدا کنید. داشتن اطلاعات هرچه جامع تر در این خصوص، می تواند ضریب موفقیت شما را در این مسیر بالاتر ببرد. شاید این نگرانی در شما ایجاد شود که با توجه به حساس بودن این روند، چگونه می توانید از یک منبع معتبر که تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهد، بهره مند شوید. پاسخ سوال شما، نزد ما است. تیم راز جراحی با به کار بستن تلاش خود در مسیر جمع آوری یک پکیج کامل و جامع از اطلاعات مورد نیاز در این زمینه، دغدغه شما را در این خصوص رفع کرده و مسیر را برای شما هموار نموده است. اکنون با مطالعه این مقاله که در قالب طرح سوال و پاسخ هریک از این سوالات به صورت جامع و مجزا، تدوین شده است، در انتهای مقاله هیچ سوال بدون پاسخی در ذهن شما وجود نخواهد داشت.

جراح چگونه پروتز ها را برای بازسازی سینه زنان مورد استفاده قرار می دهد؟

ایمپلنت ها در زیر پوست یا ماهیچه قفسه سینه بعد از ماستکتومی قرار داده می شوند. بیشتر ماستکتومی ها با استفاده از تکنیکی به نام اسکین- اسپارینگ انجام می شوند که در آن، بخش عمده پوست سینه برای استفاده در بازسازی سینه، حفظ می شود.

پروتز سینه معمولاً به عنوان بخشی از یک روند دو مرحله ای، در محل مناسب قرار داده می شوند.

در مرحله نخست، جراح ابزاری به نام بازکننده یا گشاد کننده بافت را در زیر پوست باقی مانده بعد از جراحی ماستکتومی، یا در زیر ماهیچه قفسه سینه قرار می دهد. این گشاد کننده به آرامی با سالین ( محلول آب و نمک ) در طول ویزیت های دوره ای بعد از جراحی، پر می شود.

در مرحله دوم، بعد از به آرامش و تسکین رسیدن بافت قفسه سینه و بهبود یافتن آن به میزان کافی، ابزار گشاد کننده برداشته شده و ایمپلنت به جای آن قرار داده می شود.

بافت قفسه سینه معمولاً دو تا شش ماه بعد از ماستکتومی برای جایگذاری ایمپلنت، آماده می باشد.

در برخی موارد، ایمپلنت را می توان در طول همان جراحی ماستکتومی، در سینه قرار داد. در این حالت، به استفاده از گشاد کننده بافت برای آماده نمودن سینه جهت جایگذاری ایمپلنت، مورد نیاز نمی باشد.

جراحان به میزان رو به رشدی، در حال استفاده از ماده ای به نام ماتریس پوستی غیر یاخته ای بعنوان نوعی اسلینگ برای پشتیبانی از گشاد کننده بافت و ایمپلنت ها می باشند. ماتریس پوستی غیر یاخته ای، یک نوع توری یا شبکه می باشد که از پوست انسان یا خوک ساخته شده است. این پوست برای از بین بردن کلیه سلول ها و حذف خطرات برگشت و عفونت، استریل و فرآوری شده است.

 

بازسازی سینه با پروتز سینه

عوارض جانبی احتمالی

  • عفونت
  • تجمع مایعات شفاف که باعث ایجاد توده یا برآمدگی ( سروما ) در سینه بازسازی شده می شود.
  • تشکیل استخر خون ( هماتوم ) در سینه بازسازی شده
  • تشکیل لخته خون
  • شکستگی ایمپلنت
  • ترکیدگی ایمپلنت ( ایمپلنت می شکند و سالین یا سیلیکون در بافت اطراف نشت می کند )
  • چاقی، دیابت و سیگار کشیدن، خطر نرخ بروز مشکلات و عوارض جانبی را افزایش می دهد
  • خطر افزایش یافته توسعه شکل نادری از سرطان سیستم ایمنی به نام آناپلاستیک لیمفوم سلولی بزرگ

ملاحظات دیگر:

  • استفاده از پروتز، برای بیمارانی که قبلاً تحت پرتو درمانی درقفسه سینه قرار گرفته اند، گزینه مناسبی محسوب نمی شود.
  • برای زنان دارای سینه های بسیار بزرگ کفایت نمی کند.
  • در تمام طول عمر، ماندگار نمی باشد. هر قدر مدت قرار داشتن ایمپلنت در بدن زنان بیشتر باشد، احتمال بروز مشکلات و نیاز به خارج نمودن یا تعویض آنها نیز بیشتر خواهد بود.
  • ایمپلنت های سیلیکون در زمان لمس کردن، در مقایسه با ایمپلنت های سالین، طبیعی تر به نظر می رسند.
  • سازمان غذا و دارو توصیه می کند که زنان دارای ایمپلنت های سیلیکون تحت غربالگری دوره ای MRI بمنظور شناسایی ترکیدگی بی صدا ایمپلنت های خود قرار گیرند.

چه فاکتورهایی بر روی انتخاب روش بازسازی سینه تاثیر می گذارد؟

فاکتورهای متعددی می تواند نوع جراحی بازسازی سینه انتخاب شده از سوی زنان را تحت تاثیر قرار دهد. این فاکتورها شامل اندازه و شکل سینه نیازمند به بازسازی، سن زن، و سلامت او، سابقه جراحی های قبلی او، فاکتورهای خطر جراحی از قبیل سابقه ایتعمال سیگار و چاقی، و موجود بودن بافت خودی و موقعیت تومور در سینه، می باشند. زنانی که دارای سابقه جراحی شکم می باشند، داوطلب خوبی برای برداشت فلپ از ناحیه شکم نمی باشند.

جراحان چگونه از بافت بدن خود زن برای بازسازی سینه استفاده می کنند؟

در بازسازی بافت خودی، یک قطعه بافت حاوی پوست، چربی، رگ های خونی و گاهی اوقات ماهیچه از جای دیگری از بدن زن گرفته شده و برای بازسازی سینه مورد استفاده قرار می گیرد. این تکه بافت، فلپ نامیده می شود.

محل های مختلفی در بدن می تواند فلپ ها را برای بازسازی سینه، تهیه نماید. فلپ های استفاده شده برای بازسازی سینه، اغلب از شکم یا کمر گرفته می شوند. البته می توان آنها را از ران ها یا باسن نیز تهیه نمود.

بر حسب منبع تهیه، فلپ ها در دو نوع آزاد و پایه دار، موجود می باشند.

در فلپ های پایه دار، بافت و رگ های خونی متصل به آن، با یکدیگر از بدن به ناحیه سینه انتقال داده می شوند. از آنجایی که منبع خون بافت برای بازسازی، دست نخورده باقی می ماند، متصل نمودن رگ های خونی در این تکنیک، مورد نیاز نمی باشد.

در فلپ های آزاد، بافت از منبع خون جدا می شود. این بافت در زمان انتقال به سینه، باید با استفاده از یک تکنیک به نام میکروسرجری، به عروق خونی جدید در ناحیه سینه متصل شود. به این ترتیب، یک منبع خون برای سینه بازسازی شده، فراهم می شود.

 منبع: تکنولوژی بازسازی سینه بعد از سرطان سینه


قیمت وسایل شهربازی سرپوشیده

برای دریافت لیست قیمت وسایل شهربازی سرپوشیده دست دوم از شرکت پیشگامان بازی سازان با شماره 09113116744 تماس حاصل فرمائید.

تجهیزات شهربازی سرپوشیده

برخی از وسایل شهربازی سرپوشیده نیازمند برق با توان بیشتر و همچنین نصب با اجرای فوندانسیون است. فروش دستگاه شهربازی سرپوشیده دارای انواع خارجی و داخلی می باشند، که در انتخاب هر نوع آن باید به استانداردهای کیفیت، عملکرد آنها و بودجه ی خود توجه کرد. از مهمترین تجهیزات شهربازی سرپوشیده انتخاب مکان مناسب است.

خریدار وسایل شهربازی

اگر شما خریدار وسایل شهربازی باشید باید قبل از راه اندازی شهربازی تحقیقا خود را برای خرید وسایل شهربازی از چه شرکتی تکمیل کنید. برای مشاوره می توانید با شماره های 09113116744  و 01132073962 تماس حاصل فرمائید. 

فروش وسایل شهربازی تهران

وسایل شهربازی ارم یکی از پرطرفدارترین وسایل شهربازی در کشور است. وسایلی مثل ترن هوایی ، سقوط آزاد، فریزبی، کشتی صبا و… باعث شده است این شهربازی را از شهربازی های دیگر متمایز کند. شرکت رابین تک یکی از شرکت ها در زمینه فروش وسایل شهربازی سرپوشیده در ایران می باشد. برای خرید وسایل شهربازی تهران می توانید با تیم پشگامان بازی سازان تماس حاصل فرمائید تا لیست قیمت وسایل شهربازی روباز را دریافت کنید.

وسایل شهربازی سرپوشیده کار کرده یا دست دو:

با توجه به قیمت سنگین این تجهیزات خرید وسایل دست دو یا کارکرده رواج پیدا کرده است. ولی به دلایلی هرگز چنین کاری توصیه نمی شود. از جمله این دلایل استهلاک دستگاه های شهربازی است. اگر این دستگاه ها ظاهرا نو و تمیز و جذاب باشند ولی مستهلک شده باشند عوارض مالی و جانی جبران ناپذیری بر جای خواهند گذاشت. اگر به دلیل کمبود بودجه به اجبار ناچار به تهیه چنین دستگاه هایی شدید. چند دفعه توسط چندین تکنسین متفاوت دستگاه مربوطه را تست کنید تا از بروز مشکلات یا سوانح جلوگیری به عمل اورید. افراد تکنسین کار اطلاعات کافی در زمینه طول عمر و مدت زمان کاربری این دستگاه ها دارند. به همین جهت می توانند کمک زیادی به شما در انتخاب وسایل یا تجهیزات مناسب ارایه بدهند. نکته دیگری که در مورد این دستگاه های کارکرده یا دست دو باید بدانید مصرف زیاد برق است.

چگونگی خرید دستگاه و وسایل شهربازی سرپوشیده از شرکت

برای خرید و لیست قیمت دستگاه و وسایل شهربازی سرپوشیده نیاز دارید، مطالبی را در ابتدای امر بدانید، شرکت پیشگامان بازی سازان رابین تک در زمینه فروش دستگاه شهربازی سرپوشیده شما را به طور کامل راهنمایی می نماید.

وسایل و تجهیزات شهربازی:

هنگام خرید دستگاه های شهربازی مهم ترین نکته توجه به استانداردهای لازم دستگاه مربوطه است. در دنیای مدرن امروز تفریحات بچه ها و حتی بزرگ سالان نسبت به گذشته تغییر کرده است. در سال های اخیر شهربازی های سرپوشیده طرفداران زیادی پیدا کرده است. سرمایه گذاری در زمینه شهربازی سرپوشیده، یکی از سرمایه گذاری های پر سود تلقی می شود. ممکن است جلب مشتری به شهربازی تازه احداث شده زمان بر باشد. این امر سبب دیر بازده بودن سرمایه برگشتی است ولی به هر حال سود زیادی نصیب صاحبان چنین مشاغلی خواهد شد. یکی از مشکلات موجود در سه سال اخیر ویروس کروناست که سبب شده است حضور مردم در اجتماعات کاهش پیدا کند. و این موضوع به خودی خود تا اندازه ای به تفریحات عمومی لطمه وارد کرده است. نه تنها شهربازی ها بلکه استخر ها و سالن های ورزشی نیز رونق خود را از دست داده اند.