داستان فروشگاهی اینترنتی Pets.com | یک نمونه از کسب و کارهای دوران حباب

شاید خیلی از شما دوستان به فکر طراحی سایت فروشگاهی افتاده باشید و حرف های خیلی از دوستان را در اینستاگرام باور کنید که کافیه فقط فروشگاه آنلاین خودت را راه اندازی کنی تا توهم مثل بزرگان وب ایران Digikala, Webinseo, Divar, Beytoote و... رشد کنید و پول پارو کنید!!

خیال های باطل نداشته باشید. درسته که وب  ایران نیازمند کسب و کارهای اینترنتی قوی است ولی اینکه تصور کنید شروع کسب و کار اینترنتی قوانین پایه ای و اساسی متفاوتی از قوانین کلی کسب و کار دارد اشتباه است.

من در ابتدا خودم را معرفی کنم و بعد میخواهم یک اتفاق ساده از فروشگاه اینترنتی  PETS.com بهتون بگم. من محمد نصیری هستم و مدرس و مشاور سئو سایت. چند سالی هست که به صورت کاملا تخصصی در زمینه طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای با وردپرس فعالیت میکنم و به صورت تخصصی سئو سایت هم انجام می دهم.

داستان فروشگاهی اینترنتی  Pets.com | یک نمونه از کسب و کارهای دوران حباب

شاید تصویر زیر برای شما آشنا باشد:

این سگ عروسکی در سال‌های پایانی قرن بیستم، نماد شرکت pets.com بود. شرکتی که در همان سالهای رشد حبابی کسب‌ و کارهای آنلاین (اواخر سال ۱۹۹۸) تاسیس شد و قرار بود به مردم کمک کند تا بتوانند غذای حیوانات خانگی خود را به صورت آنلاین خریداری کنند. بازار غذای حیوانات خانگی همواره بازار جذابی بوده و اگر بخواهیم از ادبیات استراتژی استفاده کنیم باید بگوییم که دیوارهای ورود به آن، نسبتاً کوتاه است.

در آن زمان، داده‌های زیادی وجود داشت که نشان می‌داد می‌توان فروش غذای حیوانات را به صورت آنلاین و به شکل گسترده انجام داد. ۱۰۰۰۰ فروشگاه در سراسر آمریکا غذای حیوانات را می‌فروختند و ادعای pets.com این بود که می‌توان بخش قابل‌توجهی از این مشتریان آفلاین را به فضای آنلاین جذب کرد.

به امید کسب سهم بزرگی از بازار این ۱۰۰۰۰ فروشگاه، بهترین برنامه نویسان آمریکا یک فروشگاه الکترونیکی قدرتمند را طراحی و پیاده سازی کردند که می‌توانست ۱۲۰۰۰ قلم غذای مختلف را برای حیوانات خانگی بفروشد.

به نظر می‌رسید که کسب سهم بازار در کوتاه‌مدت، می‌تواند سوددهی در بلندمدت را به همراه داشته باشد. کافی بود pets.com بازار را به دست بگیرد و بعداً هر کاری که خواست با بازار انجام دهد. به همین علت، فروش بدون سود و حتی با ضرر هم، به عنوان یکی از استراتژی‌ها انتخاب شد.

فقط کافی است در نظر بگیرید که برخی اقلام مورد استفاده‌ی حیوانات (مثل خاک گربه) وزن بالا و حاشیه‌ی سود بسیار پایینی دارند و pets.com همه‌ی این اقلام را بدون هزینه‌ی حمل و نقل به مشتریان ارائه می‌کرد.

در این میان، مشاوران برند و برندسازی از راه رسیدند و توضیح دادند که این کسب و کار بدون برندسازی تخصصی و حرفه‌ای، نمی‌تواند دوام زیادی داشته باشد. سرمایه‌گذاری قابل توجهی در حوزه برندینگ انجام شد.

در هشت ماه اول فعالیت، در شرایطی که فروش pets.com به زحمت از ۶۰۰‌ هزار دلار فراتر می‌رفت، حدود ۱۲ میلیون دلار صرف تبلیغات آنلاین و آفلاین و ایجاد هویت بصری و موارد مشابه شد.

ورود به بورس هم صرفاً سرمایه‌ی بیشتری (حدود ۸۲ میلیون دلار) جذب کرده و کمک کرد تا تبلیغات فشرده و گسترده و گران‌قیمت، با هدف برندسازی انجام شود.

مقیاس کسب و کار، مدام بزرگ‌تر می‌شد، اما pets.com هم‌چنان زیان‌ده بود و هیچ‌کس هم آن را ایرادی جدی نمی‌دانست.

شاید برایتان عجیب باشد که در کمتر از ۲۴ ماه از زمان تاسیس، کابران سایت، با یک صفحه‌ی شگفت انگیز در آدرس Pets.com مواجه شدند: «Page Not Found!».

سهام pets.com که در زمان عرضه‌ی اولیه با قیمت ۱۱ دلار معامله می‌شد، در زمان ورشکستگی این شرکت به ۱۹ سنت (یک پنجم دلار) رسید و این در حالی بود که این شرکت در همان زمان، حدود ۵۷۰ هزار نفر مشتری و بیش از ۳۰۰ نفر کارمند داشت.

به بیان دیگر، مقیاس، بزرگ شده و سهم بازار هم کسب شده بود، بدون این‌که مدل کسب و کار مطمئن و قابل اتکا شکل گرفته باشد.

نباید فراموش کنیم که شکست خوردگان فضای تجارت الکترونیک کم نیستند. اگر چه بسیاری از آنها حتی فرصت پیدا نکرده‌اند و نمی‌کنند تا قبل از ورشکستگی و معدوم شدن، لااقل در حد Pets.com مطرح شوند و به همین دلیل، ما امروز نامی از آنها نمی‌شنویم.

هدف از طراحی سایت فروشگاهی بهینه شده چیست؟

طراحی سایت وردپرسی معمولی به راحتی امکان پذیر است اما این قالب ها و سایت های وردپرسی به دلیل سورس کثیف و سنگین شان استاندارد نیستند. هم سرعت پایینی دارند و هم از لحاظ فنی طبق قوانین گوگل طراحی نشده اند زیرا فقط یک طراح سایت سئو کار می تواند از این قوانین مطلع باشد. نکات ریزی در طراحی سایت های بهینه وجود دارد که کمتر کسی از آن با خبر است.

به جرات می توان گفت که وبین سئو تنها شرکتی است که همه طراحان آن سئو کار هستند و همه قوانین سئو را به طور کامل در طراحی های خود لحاظ می کنند. طراحی سایت های فروشگاه آنلاین یکی از مهمترین سایت هایی است که نیاز اصلی آن سئو است که منجر به فروش هدفمند و متمرکز شود. از این رو سورس بهینه در فروشگاه های اینترنتی بسیار پر اهمیت است. با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی بهینه می توان زمان پروسه سئو را به نصف کاهش داد. جمله ای که همیشه در دوره های آموزش سئو آنلاین وبین سئو می گویم: گوگل سایت را فقط از منظر سورس بررسی می کند.

دوره آموزش سئو پیشرفته :مجموع تلاش ها برای بیش از 100 پروژه موفق و ناموفق!

حتما با خودت میگی تجربه ناموفق به چ دردی میخوره. میخام بهت بگم شکست در سئو خیلی درس داره. گاهی شکست ها بخاطر عدم آگاهی فنی و گاهی هم بدلیل ضعف مدیریتی منابعی که داری چ مالی و چ انسانی!

من چند سال پیش تو شرکت های بزرگ کار میکردم که واقعا پول زیادی داشتن اما تصمیم گرفتم دیگه کار نکنم و حدودا در سال 1399 ماهیانه درآمدم برای مدیریت 120 میلیون تومان بود. میدونم باورش سخته که از چنین پولی در ماه چجوری دل کندم.

من هدف بزرگتری داشتم. کار کردن با کسب و کارهای بزرگ خیلی خوبه اما رشد ی کسب و کار کوچک و متوسط و رسوندش به درجات بالاتر عالیه عااااالی.

آیا ما در ایران هم گرفتار حباب دات کام هستیم؟

واقعیت این است که تجارت الکترونیک در ایران، هنوز در مقایسه با سایر بخش‌های اقتصاد بسیار کوچک است. شاید بتوان گفت کل پولی که در یک سال روی مجموعه استارت‌آپ‌های ایرانی سرمایه‌گذاری می‌شود، به اندازه‌ی ارزش یک برج در تهران هم نیست. ضمناً هنوز مسیری طولانی باقی مانده تا مجموعه‌ای از استارت‌آپ‌های بزرگ ایرانی به بورس راه پیدا کنند.

 


راهنمای خرید پمپ باد (کمپرسور هوا)

پیش از خرید هر محصولی لازم است اطلاعات کافی را در رابطه با آن محصول کسب کنیم و خرید کمپرسور هوا یا پمپ باد از این قاعده مستثنی نیست. کمپرسور باد از آن دسته ابزار بسیار کاربردی است که در اماکن مختلفی از جمله تعمیرگاه‌های خودرو و نجاری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حتی نقاش‌ها هم گاهی برای خلق آثار خود از این ابزار بهره می‌گیرند. جالب است بدانید که این وسیله بسیار کاربردی حتی توسط پزشک‌ ها و دندانپزشک ‌ها ( کمپرسور دندانپزشکی ) هم استفاده می‌شود. چنان چه شما هم قصد دارید یک کمپرسور هوا را برای رسیدگی به کارهای خود تهیه کنید، بهتر است پیش از هر اقدامی با ملاک‌های خرید بهترین کمپرسور پمپباد و برندهای مناسب آشنا شوید.

این مقاله به عنوان یک راهنمای خرید کمپرسور هوا ( پمپ باد) نوشته شده است و مطالعه آن می‌تواند شما را برای رسیدن به این هدف کمک کند. اما پیش از کسب هر اطلاعاتی درباره خرید پمپ باد بهتر است با مفهوم کمپرسور پمپ باد آشنا شویم.

 

کمپرسور هوا ( پمپ باد) چیست؟

کمپرسور هوا یا پمپ باد ابزاری برای استفاده از هوا یا گازهای فشرده است. این دستگاه با قدرت مکش بالای خود، هوا را می‌بلعد و سپس هوای جمع و متراکم شده را با شدت زیادی به بیرون می‌فرستد. خروج این هوا با فشار و سرعت بالا، انرژی جنبشی لازم برای انجام کار در صنایع را فراهم می‌کند. دستگاه‌های کمپرسور باد کاربردهای بسیار گسترده‌ای دارند. برای مثال این ابزار برای پر کردن لاستیک، رنگ آمیزی اتومبیل، تامین انرژی در دستگاه‌های مختلف و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

آشنایی با مدل‌ های مختلف کمپرسور هوا

انواع کمپرسورها بر اساس مکانیزم عملکرد نوع استفاده، حجم هوای تولیدی و… در چند دسته مختلف طبقه بندی می‌شوند. در ادامه به بررسی هر یک از انواع کمپرس هوا و مزایا و معایب آن‌ها پرداخته‌ایم. مطالعه این کمپرس‌ها به شما کمک می‌کند تا با اطلاعات بیشتری نسبت به خرید کمپرسور باد اقدام کنید. یکی از بهترین انواع کمپرسور های هوا، کمپرسور هیوندای هست.

 

  1. کمپرس باد پیستونی

کمپرس هوا پیستونی به دو دسته بدون روغن و روغنی تقسیم بندی می‌شود. اگر به دنبال خرید یک کمپرسور باد خانگی یا پمپ باد خانگی هستید، کمپرسورهای باد روغنی گزینه مناسبی برای شما خواهند بود. نه تنها قیمت پمپ باد کوچک نسبت به سایر پمپ‌های باد کم حجم کمتر است، بلکه این نوع پمپ باد هزینه نگهداری کمتری دارد؛ در نتیجه خرید آن بسیار مقرون به صرفه است.

استفاده از کمپرسور باد کوچک بسیار آسان بوده و راحت‌تر از دیگر دستگاه‌های کمپرسور باد جابه‌جا می‌شوند. با وجود این که پمپ باد کوچک قیمت کمتری دارد؛ اما بهتر است بدانید قادر به تولید فشارهای بالا در کاربردهای صنعتی را ندارد؛ در نتیجه بهتر است با توجه به نیاز خود برای خرید اقدام کنید. همچنین این نوع دستگاه پمپ باد سر و صدای زیادی تولید می‌کند.

یکی از انواع کمپرسورهای باد بدون روغن به عنوان پمپ باد سایلنت یا کمپرسور باد سایلنت شناخته می‌شوند؛ در نتیجه اگر به دنبال یک پمپ باد بی صدا یا کم صدا هستید، این نوع از کمپرسورها انتخاب مناسبی خواهند بود. کمپرسورهای باد بدون روغن دیگر نیازی به تعویض روغن نخواهند داشت.

این پمپ باد دو سیلندر امکان جمع آوری هوای بیشتر و در نتیجه شدت هوای خروجی بالاتری خواهد داشت. این نوع کمپرسور کاربرد زیادی در دندانپزشکی دارد. البته نباید نسبت به معایب پمپ باد بی صدا بی‌تفاوت بود. برای مثال قیمت پمپ باد سایلنت نسبت به پمپ باد روغنی بالاتر است.

 

  1. کمپرسور باد خانگی

این نوع کمپرس هوا بسیار کوچک بوده و حمل‌ونقل آسانی دارد. این نوع کمپرس از حجم 3 تا 50 لیتری را شامل می‌شود. این محصول بسته به حجم خود برای مصارف مختلفی از جمله باد کردن اسباب بازی‌های کودکان، باد کردن لاستیک خودرو، نصب کابینت، نصب دیوارپوش، نقاشی‌های ساختمانی و… کاربرد دارند. به بیان دیگر، یک پمپ باد 20 لیتری هیچ گاه کارایی مشابه با پمپ باد 50 لیتری یا یک پمپ باد 10 لیتری و حتی پمپ باد 25 لیتری را نخواهد داشت.

 

  1. کمپرسور باد فندکی

این نوع کمپرسور یک کمپرسور هوای با تنوع بالا است که بیشتر در خودروها کاربرد دارد. منظور از تنوع بالا این است که کمپرسور فندکی یا کمپرسور باد فندکی در دسته‌های مختلف مخزن دار، بدون مخزن و با قدرت و هوا دهی متفاوت موجود است.

قیمت پمپ باد فندکی بسته به ویژگی‌های آن متفاوت است. برای مثال پمپ باد فندکی قوی از انواع کم قدرت آن ارزان‌تر خواهد بود. صرف نظر از قیمت، بهترین پمپ باد فندکی برای شما نوعی است که با نیازهای شما هم خوانی بیشتری دارد. برای خرید پمپ باد فندکی می‌توانید به نمایندگی فروش کمپرسور باد فندکی مراجعه کنید و در رابطه با انتخاب بهترین کمپرسور باد فندکی مطابق با کاربرد مورد نظرتان مشاوره بگیرید.

 

  1. کمپرسور باد تسمه‌ای

کمپرسور باد تسمه‌ای، کارایی و استفاده‌ای کاملا شبیه به کمپرسورهای روغنی خانگی دارد. البته این نوع کمپرسور سر و صدای بسیار کمتری دارد و به لحاظ هزینه نگهداری بسیار مقرون به‌صرفه است. انواع کمپرسورهای باد تسمه‌ای در دو دسته کمپرسورهای باد تسمه‌ای ایستاده و کمپرسورهای باد تسمه‌ای خوابیده تقسیم بندی می‌شوند.

این نوع کمپرسورها به سبب قدرت موتور بالا و صرفه اقتصادی، مخازنی بزرگ دارند و حداقل حجم مخزن یک کمپرسور باد تسمه‌ای 50 لیتر است.

تسمه‌های به کار رفته در سیستم انتقال نیروی این کمپرسور به لرزش کمتر دستگاه و در نتیجه تولید سر و صدای کمتر کمک می‌کنند؛ با این حال هنوز هم نمی‌توان از میزان سر و صدای تولیدی این دستگاه چشم پوشی کرد. از آن جایی که تعویض تسمه‌ها هزینه بر نیست؛ در نتیجه نگهداری و تعمیر این نوع کمپرسور به صرف هزینه کمی نیاز دارد.

احتمال آسیب به سیلندرها در صورت وارد شدن آسیب به موتورهای این نوع کمپرسور باد بسیار کم است. از جمله معایب استفاده از کمپرسورهای باد تسمه‌ای می‌توان به نیاز دوره‌ای به تعویض روغن و میزان اتلاف انرژی بالا نسبت به سایر انواع کمپرسورهای هوا اشاره کرد.

 

 

 

منبع:

https://motorbargh.shop/


لوازم ضروری نوزاد چیست؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، وسایل مورد نیاز نوزاد چیست؟ به عنوان یک مادر، احتمال اولین سوالی که قبل از زایمان خواهید پرسید، همین سوال است؛ زمانی که نوزاد پا به این دنیا می‌گذارد و شما نیز او را از بیمارستان به خانه‌اش می‌آورید، طبیعی است که به وسایل و لوازم خاصی برای مراقبت از نوزاد، احتیاج خواهید داشت. از لوازم بهداشتی گرفته تا پتو و تشک، از وسایل مربوط به تغذیه گرفته، تا لباس زیر و رو و تابستانی و زمستانی؛ همه و همه جزو وسایل ضروری نوزاد، قرار خواهند گرفت.

وسایل نوزاد، برای مراقبت و بزرگ کردن او ضروری هستند. خرید سیسونی نوزاد، شیرین و لذت‌بخش، اما خرید سیسمونی می‌تواند گاهاً چالش برانگیز و گیج‌کننده نیز باشد، زیرا بسیاری از مادران، لوازم مورد نیاز نوزاد را به خوبی نمی‌شناسند. از همین روی، ما بر آن شدیم تا در این مقاله، لیست وسایل مورد نیاز نوزاد را تهیه کنیم و در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

لوازم ضروری نوزاد چیست؟

اگر به یک فروشگاه سیسمونی فروشی سر بزنید، خواهید دید که وسایل مورد نیاز برای نوزاد، بسیار است و هر طرف را که نگاه کنید، لوازمی تازه و جالب توجه پیدا خواهید کرد. اما باید توجه داشته باشید که این لوازم، همگی در زمره لوازم «ضروری» قرار نمی‌گیرند و شاید در بدو تولد، خریدشان اصلاً منطقی نباشد و به طبع، خرید همه آن‌ها، صرفه اقتصادی هم نخواهد داشت و تنها ضرر خواهد بود!

اما با دانستن وسایل لازم برای نوزاد و فهرست کردن لوازم ضروری، هم می‌توانید نیاز نوزاد را از هر لحاظ رفع کنید، هم اینکه می‌توانید در هزینه‌های صرفه جویی نمائید. از نظر ما، تمام وسایل لازم برای نوزاد پسر و دختر را می‌توان در ۵ دسته، جای داد:

لباس نوزاد

کالای خواب نوزاد

وسایل حمام نوزاد

اقلام مراقبتی نوزاد

لوازم تغذیه نوزاد

اول: خرید لباس نوزادی

بدون شک فهرست وسایل لازم نوزاد را باید با لباس که مهم‌ترین بخش است، آغاز نمود. لباس، از جمله وسایل اولیه نوزاد است و در خرید آن، باید بسیار دقت به خرج داد. لباس همیشه از وسایل مورد نیاز کودک است و بهتر است که به نسبت باقی بخش‌ها، این بخش را کمی پر و پیمان‌تر خرید کنید!

همانطور که گفتیم، لباس از لوازم اولیه نوزاد است؛ ولی خب توصیه می‌کنیم که در بدو تولد و ماه‌های اولیه، به سراغ لباس‌های شیک و فانتزی و گران‌قیمت نروید، زیرا که اصلاً به کارتان نخواهد آمد و تنها یکی دو دست لباس برای میهمانی، کافی خواهد بود. تنها چیزی که شاید خرید آن به تعداد زیاد منطقی باشد، لباس زیر نوزاد و لباس سرهمی است، چون که بسیار پرکاربرد است.

به علاوه این را به یاد داشته باشید که سرعت رشد نوزاد در چند ماه اول، بسیار زیاد است و احتمالاً نیاز داشته باشید که هر ماه برایش لباس بخرید! برای خرید لباس نوزادی در بدو تولد، تنها این موارد کافی خواهند بود:

یک ست بیمارستانی

۳ دست لباس زیردکمه

۳ دست لباس سرهمی

کلاه و دستکش و جوراب

خرید لباس نوزادی را می‌توانید از  در وبسایت کارینو کیدز انجام دهید.

خرید لباس نوزادی

دوم: کالای خواب نوزادی

از دیگر وسایل ضروری برای نوزاد، می‌توان به کالای خواب او اشاره کرد. باید بدانید که نوزاد تا سه ماه بعد از تولد، اکثر مواقع را خواب است و این خواب، تأثیر مهم و حیاتی در رشد او دارد، پس بدون شک، در لیست لوازم مورد نیاز نوزاد، باید به کالای خواب، توجه ویژه نشان داد.

معمولاً خرید تخت و گهواره و کریر نوزاد نیز در این بخش قرار می‌گیرند و جزو لوازم مورد نیاز سیسمونی هستند، اما خب خرید این سه، تنها به بودجه و سلیقه والدین بستگی دارد و چندان ضروری نخواهد بود.

از جمله وسایل خواب نوزاد عبارتند از:

۲ دست پتو، تشک و بالشت

سرویس خواب، در صورت لزوم

حداقل ۳ دست ملحفه

قنداق چسبی یا فرنگی

سوم: وسایل حمام نوزاد

بخش بعدی معرفی وسایل مورد نیاز برای نوزاد تازه متولد شده، به وسایل مخصوص حمام کردن نوزاد، اختصاص دارد؛ بدن نوزاد، بسیار لطیف و حساس است و توجه به پوست نوزاد نیز از همین جهت، بسیار اهمیت دارد. به علاوه، توجه به بند ناف نوزاد را نیز در این مدت برای حمام کردن، نباید از قلم انداخت. هرچند که لوازم حمام از وسایل موردنیاز نوزاد است، اما توصیه ما بر آن است که بودجه زیادی را برای این بخش، خرج نکنید.

از جمله ملزومات نوزاد برای حمام عبارتند از

لیف مخصوص نوزاد، یا اسفنج حمام

شامپوی سر و شامپوی بدن

لوسیون نرم و مرطوب‌کننده

حوله دستی و حوله تنپوش

وان حمام مخصوص نوزاد

چهارم: اقلام مراقبتی نوزاد

پرداختن به این موضوع که برای نوزاد چه وسایلی لازم است، هنوز تمام نشده؛ اکنون در این بخش، نوبت آن است که به لوازم بهداشتی و مراقبتی نوزاد بپردازیم. لازم است در همین ابتدا، این موضوع را یادآوری کنیم هرچند که این لوازم، از وسایل مورد نیاز کودک تازه متولد شده به حساب می‌آیند، اما هیچ نیازی به خرید افراطی در این مورد وجود ندارد. لوازم مراقبتی و نظافت شخصی کودک، تنها چند قلم محدود است و به بودجه چندانی نیاز ندارد. در صورت لزوم، می‌توانید بعد از سه ماهگی با توجه به نیاز خود، سایر اقلام را نیز خریداری کنید.

از لوازم مراقبتی نوزاد برای نوزاد عبارتند از:

ناخن گیر مخصوص نوزاد

پوآر بینی یا فین گیر

دماسنج دیجیتالی

قطره‌چکان مخصوص نوزاد

پنجم: لوازم تغذیه نوزاد

از جمله وسایل لازم برای نوزاد پسر و دختر که اتفاقاً خیلی هم اهمیت دارد، لوازم مخصوص تغذیه است. اصلاً شاید لازم بود که این بخش را، در بالای فهرست وسایل مورد نیاز نوزاد تازه متولد شده قرار می‌دادیم! تغذیه نوزاد، بدون شک مهم‌ترین بخش در رشد و نموی اوست و مادران لازم است که در این مورد، حساسیت کافی به خرج دهند؛ هرچند اگر نوزاد از سینه مادر تغذیه می‌کند، وسیله‌های نوزاد در این بخش نیز کاهش پیدا می‌کند.

وسایل مورد نیاز برای تغذیه نوزاد

شیشه شیر با کیفیت

فلاسک آب گرم و ظرف مخصوص شیر خشک

پارچه مخصوص آروغ‌گیر و پیشبند

ملزومات شستشو شیشه شیر

دستگاه شیردوش

پد سینه برای شیردهی

پمادهای مخصوص زخم نوک سینه

یک بخش اضافی...

فهرست وسایل مورد نیاز برای نوزاد پسر و دختر، به همینجا ختم نمی‌شود و می‌تواند بسیار طولانی‌تر باشد؛ اما همانطور که در ابتدای مقاله نیز ذکر کردیم، شاید خرید خیلی از وسایل ضروری نباشد و نتوان خیلی از اقلام را در فهرست وسایل واجب نوزاد گنجاند!

اما خب اگر باز هم دوست دارید بدانید که دیگر چه وسایلی را می‌توان به عنوان وسایل مورد نیاز بچه خریداری کرد، بد نیست که نگاهی به فهرست زیر، داشته باشید:

دستمال مرطوب برای تعویض

زیرانداز تعویض

کرم سوختگی پای نوزاد

کیسه آب گرم نوزاد

وسایل قنداق نوزاد

سرویس خواب مسافرتی

ساک مخصوص لوازم نوزاد و...

لوازم نوزاد را از کجا بخریم؟

برای خرید لوازم ضروری برای نوزاد و به خصوص خرید لباس نوزاد، ما فروشگاه اینترنتی «کارینو کیدز» (carinokids.com) را به شما معرفی می‌کنیم؛ این سایت، مرجعی مطمئن برای خرید لوازم سیسمونی نوزاد است و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی، بدون شک به هنگام خرید، می‌توانید اطمینان کامل داشته باشد. در سایت کارینو کیدز، می‌توانید کامل‌ترین ست وسایل نوزاد را پیدا کنید و هر چیزی که نیاز دارید، با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت، تهیه نمائید.


آشنایی با بهترین سالن رنگ مو غرب تهران

آشنایی با بهترین سالن رنگ مو غرب تهران

اگر می خواهید احساس شادابی بیشتری داشته باشید، ایجاد یک تغییر عمده در ظاهر بدون شک کمک کننده خواهد بود. اگر به دنبال ایجاد یک تغییر بزرگ در ظاهر خود هستید، از عوض کردن رنگ مو خود غافل نشوید. از آنجایی که مو عضو حساسی است و به راحتی آسیب می بیند، حتما باید رنگ مو خود را در مرکز تخصصی این کار انجام دهید. به این منظور در این مقاله به معرفی بهترین سالن رنگ مو غرب تهران پرداختیم.

خانم ها در همه دوران ها همواره به دنبال راه هایی بوده اند که زیبایی بیشتری به آنها ببخشد. از این رو رنگ کردن مو از زمان روم باستان رواج داشته است. آنها ترکیبات طبیعی و رنگی که بر روی مو ایجاد می کرد را می شناختند. مثلا برای تیره کردن مو خود از میوه بلوط استفاده می کردند. و برای روشن کردن مو خود از مخلوط آهک، سدیم بی کربنات و خاکستر چرب استفاده می کردند.

سبک های رنگ مو در بهترین سالن رنگ مو غرب تهران

از گذشته تاکنون روش های جدیدی برای رنگ مو ابداع شده است. در نتیجه مدل های متنوعی برای رنگ مو در مقابل افراد است. کسانی که قصد رنگ کردن مو خود را دارند، باید از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرند. آرایشگران می توانند با بررسی ویژگی های ظاهری شما رنگ و مدل مو ای که به شما می آید را تشخیص دهند. در ادامه در مورد تعدادی از سبک های رنگ مو توضیحاتی ارائه می کنیم.

هایلایت مو

در هایلایت در زمینه تیره مو، رگه های روشن ایجاد می کنند. هایلایت با دو روش کلاه و فویل می تواند انجام شود. در این روش رگه های روشن باید با الگوی خاص و منظمی در میان مو تیره پخش شود.



بیبی لایت مو

این روش شبیه به هایلایت است ولی طبیعی تر و نا محسوس تر است. تفاوت بیبی لایت با هایلایت در این است که در بیبی لایت رگه های روشن مو را باریک تر و نزدیک تر به هم انتخاب می کنند. این روش سن فرد را جوان تر نشان می دهد به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. این روش وقتگیر تر از هایلایت است.

لولایت مو

روش لولایت دقیقا برعکس هایلایت است. یعنی در آن رگه های تیره به جای روشن ایجاد می شود. این رنگ تیره باید یک تا سه درجه تیره تر از زمینه مو باشد.

بالیاژ مو

این روش نوعی هایلایت است. با این تفاوت که نظم خاصی در آن وجو ندارد و رنگ رگه های بین مو از پایین تر از ریشه شروع می شود. و رنگ رگه ها هر چه به سمت ساقه مو حرکت می کنیم پر رنگ تر می شود. در بالیاژ ریشه مو تیره و ساقه مو روشن است. این روش می تواند برعکس هم انجام شود، یعنی ریشه روشن و ساقه تیره باشد که به آن بالیاژ برعکس می گویند.

بهترین سالن رنگ مو غرب تهران چه ویژگی هایی دارد؟

رنگ کردن به دلیل حساسیت بالای مو باید در سالن های زیبایی تخصصی رنگ مو انجام شود. بهترین سالن رنگ مو غرب تهران باید ویژگی هایی داشته باشد تا شما بتوانید به کار آن اطمینان کنید. مهم ترین این ویژگی ها عبارت است از:

وجود کادر مجرب و ماهر

کارکنان سالن زیبایی کاملا باید به کار خود وارد باشند. یعنی بتوانند با توجه به ویژگی های ظاهری و سلیقه فرد بهترین رنگ مو مناسب را به فرد توصیه کنند. همچنین باید با ترکیب رنگ ها با هم به خوبی آشنا باشند. باید بدانند کی رنگ شسته شود تا به مو آسیبی نرسد.



استفاده از مواد با کیفیت در عین داشتن هزینه معقول

در بازار برند های متنوع و زیادی برای رنگ مو وجود دارد. بعضی از این برند ها به واسطه قیمت کمتر کیفیت پایینی دارند و به راحتی به مو آسیب میزند. بهترین سالن رنگ مو باید از موادی استفاده کند که کیفیت مطلوبی داشته باشد و کمترین آسیب را به مو وارد کند. در عین حال نباید قیمت های نجومی داشته باشد.

مواد استفاده شده در بهترین سالن رنگ مو غرب تهران چگونه باید باشد؟

همانطور که میدانید مو عضو بسیار حساسی است. مو به راحتی آسیب می بیند و تاثیر مستقیم بر زیبایی ظاهر می گذارد. از این رو موادی که در سالن های زیبایی برای رنگ کردن مو مشتری استفاده می شود باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد. مارک های معتبری در بازار وجود دارد مثل  ویتامول، بیجورکا، گلد، فیتو و آلتیادو که می توان به کیفیت آنها اعتماد کرد.

سایر خدمات بهترین سالن رنگ مو غرب تهران

معمولا در بهترین سالن رنگ مو غرب تهران علاوه بر رنگ مو خدمات دیگر مربوط به مو انجام می شود. خدماتی مثل کراتینه مو ، ویتامین تراپی مو، احیای مو و …. انجام این کار ها همزمان با رنگ مو می توانند به زیبایی بیشتر و تقویت مو شما کمک کند.

جمع بندی

اگر قصد دارید تغییری در ظاهر خود ایجاد کنید، توصیه می کنیم از رنگ کردن مو غافل نشوید. برای این کار می توانید از خدمات بهترین سالن رنگ مو غرب تهران یعنی نیکی ماندگار بهره ببرید. برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات سالن نیکی ماندگار با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اگر قصد سفر به مشهد را دارید، با مراکز خرید مشهد بیشتر آشنا شوید

یکی از پربازدیدترین شهرهای ایران که هرساله مسافران بسیاری را می‌پزیرد، شهر مشهد مقدس است. مشهد شهری است که افراد بسیاری برای زیارت و سیاحت به آن سفر می‌کنند و سفر خود را چندروزی در این شهر می‌گذرانند. شهری بزرگ که پایتخت معنوی ایران نامیده شده است. این کلان شهر مانند تمامی کلان شهرهای دیگر دارای جاذبه‌های گردشگری و توریستی بسیاری بوده که سبب می‌شود تا مخاطبان بیشتری را برای سفر به سمت خود جلب کند. 

یکی از جاذبه‌های مشهد برای مسافران، مراکز خرید این شهر هستند. مشهد از آن دسته شهرهایی است که مراکز خرید بسیاری داشته و جنس‌های مختلف و مناسب را با قیمت‌های معقول می‌توان در آن پیدا کرد. در صورتی که در حین سفر به مشهد، به دنبال خرید نیز هستید، در ادامه مقاله همراه ما باشید. در این مقاله قرار است تا برای شما تعدادی از مراکز خرید مشهد را معرفی کرده و با بیان نکاتی درباره آن‌ها، استفاده شما از این مراکز خرید را ساده‌تر کنیم. خوب با این مقدمه نسبتا بلند قصد دارم به شما از خدمات قطارهای فدک بگویم، بلیط قطار تهران مشهد رفت و برگشت را با قیمت مناسب تهیه کنید. و داستانی زیبا برای خود و خانواده رقم بزنید. 


بازار رضا

اولین گزینه از مراکز خرید مشهد که ممکن است هر زائری پس از زیارت حرم برای خرید به سمت آن برود، بازار رضا مشهد است. این بازار که در ضلع شرقی خیابان اما رضا و در فاصله بسیار کمی با حرم قرار دارد، از قدیمی‌ترین بازارهای فعال مشهد است. گفته می شود که این بازار در سال 1355 ساخته شده است. این بازار به شکل دوطبقه ساخته شده است و از یک سمت به خیابان 17 شهریور و از سمت دیگر به فلکه آب دسترسی دارد. همین موضوع سبب شده است تا این بازار به‌عنوان یک بازار محبوب برای زائرین شناخته شود و بتواند سالیان سال فعالیت خود را ادامه دهد. شکل ظاهری این بازار همچنان همان شکل سنتی خود بوده و در مغازه‌های مختلف، انواع و اقسام محصولات موردنیاز خود را می‌توانید خریداری نمایید.

بازار بزرگ مرکزی مشهد

از دیگر مراکز خرید مشهد می‌توان به بازار مرکزی اشاره کرد. این بازار که در سال 1377 ساخته شده است، در نزدیکی چهارراه شهدا و نزدیک به حرم قرار دارد. از همین رو این بازار انتخاب مناسبی برای خرید سوغاتی زائران بوده و در آن می‌توان انواع و اقسام سوغاتی‌های مختلف مشهد را خریداری کرد. از مهر و تسبیح و جانماز تا زعفران و زرشک سوغاتی را می‌توان در این بازار مشاهده و خریداری کرد.

مجتمع تجاری زیست خاور

زیست خاور، بازاری است که در مرکز شهر قرار داشته و به‌عنوان یکی دیگر از بازارهای قدیمی مشهد شناخته می‌شود. ساخت این بازار به سال 1357 برمی‌گردد که آن را به‌عنوان یک بازار قدیمی و فعال در شهر مشهد معرفی می‌کند. در این بازار از انواع و اقسام لباس تا سوغاتی‌های مشهد را می‌توانید مشاهده کنید و خریداری خوبی را برای خود رقم بزنید. این مرکز خرید در اول خیابان کوهسنگی و دور میدان شریعتی (تقی آباد سابق) قرار داشته و دسترسی مناسبی برای زائران به همراه دارد.

مجتمع تجاری زیست خاور (1400)|تمام اطلاعات موردنیاز برای سفر

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

برج تجاری آلتون

یکی دیگر از مراکز خرید مشهد که به‌عنوان برجی تجاری و محبوب شناخته می‌شود، برج آلتون است. برج تجاری آلتون جز بازارهای لوکس مشهد محسوب می‌شود که در آن می‌توانید اجناس باکیفیت را در قیمت‌های مختلفی مشاهده کرده و خرید خوبی را باری خود رقم بزنید. از ساخت این برج تجاری سال‌های زیادی نمی‌گذرد و به‌عنوان بازار جدیدی شناخته می‌شود. در طبقه آخر و چهارم این برج، رستوران پسران کریم قرار داشته که پس از خرید می‌تواند میزبان مناسبی برای شام یا ناهار شما باشد.

مرکز خرید آرمیتاژ

یکی از لوکس‌ترین و شیک‌ترین مراکز خرید مشهد که سن و سالی هم ندارد، مرکز خرید آرمیتاژ است. این مرکز خرید 34 طبقه دارد که تنها از طبقه منفی یک تا سوم آن به بخش تجاری اختصاص داده شده است. با استفاده از سه ورودی مختلف برای این بازار، دسترسی راحت و مناسبی برای خریداران فراهم شده است تا به‌راحتی بتوانند از خیابان‌های مختلف، راهی این مرکز خرید شوند. از لوازم خانگی تا انواع و اقسام لباس را می‌توانید از این برج خریداری کنید. ضمن اینکه در طبقه بالای این برج، فودکورت آرمیتاژ قرار دارد و طبقه بعدی آن نیز کافی شاپ و رستوران برای استفاده خریداران آماده شده است. در صورتی که علاقه به گشت و گذار در این مرکز تجاری را دارید، لازم است تا به خیابان هفت‌تیر مشهد بروید. در حاشیه این خیابان و نبش هفت‌تیر هشت، می‌توانید این مرکز خرید تجاری را مشاهده کنید.

بازار فردوسی مشهد

یکی دیگر از مراکز خرید مشهد، بازار فردوسی است. این بازار به تنوع زیاد محصولات و قیمت مناسب خود شهرت یافته است. همین موضوع سبب استقبال مخاطبان بسیاری از این بازار شده است. نظم این بازار و مشخص بودن محصولات هر طبقه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازار است. برای خرید لباس کودک و سیسمونی، لازم است به طبقه منفی یک بروید. در طبقه همکف، مغازه‌های پوشاک آقایان و بانوان قرار دارد. طبقه بعدی به انواع کیف و کفش و روسری و مانتو اختصاص دارد. در طبقه مثبت دو نیز می‌توانید خریدهای ضروری یک عروسی را انجام دهید.

مجتمع تجاری ویلاژ توریست

آخرین مورد از مراکز خرید مشهد که قرار است در این بخش به آن بپردازیم، مجتمع تجاری ویلاژ توریست است. این مجتمع تجاری، دارای معماری مدرن و زیبایی بوده که در نوع خود کاملاً منحصربه‌فرد است. در این مجتمع چهار طبقه، سه طبقه تجاری و یک طبقه برای سرگرمی و بازی اختصاص داده شده است. در سه طبقه بالایی این مجتمع می‌توانید خریدهای خود را انجام داده و در نهایت برای استراحت و خوردن غذا، به طبقه منفی یک بروید.

پردیس ویلاژ توریست مشهد عکس و فیلم، نقشه و آدرس، نظرات | سلطان سفر

ویلاژ توریست؛ مجتمعی تجاری برای خرید و سرگرمی

جمع‌بندی 

در صورتی که مقاله را تا به اینجا همراه ما بوده باشید، اکنون اطلاعات دقیقی را درباره مراکز خرید مشهد به دست آورده‌اید. مراکزی که هرکدام در قسمتی از شهر قرار داشته و برای خریدهای متنوعی مناسب هستند. اطلاع داشتن از مراکز مختلف می‌تواند به شما کمک کند تا برای خرید خود به بازار متناسبی رفته و بتوانید خرید خود را با سرعت و کیفیت بهتری انجام دهید. امید است با آشنایی با این 7 مرکز خرید مشهد، اطلاعات کافی را در این باره به دست آورده باشید. 

 

منبع: قطار فدک