چگونه با قانون جذب به اهدافمان دست پیدا کنیم ؟

فلسفه ی قانون جذب در آن است که در این نوع از باور، عقیده بر این است که افکار و تصورات و ذهن ما می توانند قوی تر از آن چه که تصور می شوند، بوده و بر سلامت ما تاثیر گذار باشند. این قانون بر این عقیده استوار است که استرس ها، ترس ها، نگرانی ها و دیگر افکار منفی ما می توانند حال مردم را منقلب ساخته و آن ها را مریض نماید. حال آن که افکار مثبت نظیر عشق و یا خوشحالی می تواند مردم را قوی و سلامت نگه دارد و یا حتی بیماری های آن ها را نیز درمان کند.

حتما شما هم شنیده اید که در بیمارانی که به انواع سرطان و یا بیماری های وخیم دچار شده اند توسط پرسنل و کادر درمانی، حال خوب و دوری از ناراحتی ها و نگرانی ها تجویز می شود. چرا که بخش مهم و قابل توجهی از روند درمان بیماری ها می تواند حال خوب و امیدوار بودن بیمار باشد. بیمارانی که حال خوبی دارند و از استرس ها به دورند و یا به آینده امیدوار هستند، مراحل درمان را بهتر پشت سر گذاشته و نتایج مثبت تری را نسبت به انواع درمان ها دریافت می کنند.

بنابراین بر این اساس اثبات قدرت و توانایی ذهن و نیز اثبات قانون جذب آسان بوده و بر هیچ کسی پوشیده نیست. 

قانون جذب برای اولین بار در قرن نوزدهم توسط فردی که با بیماری سل درگیر بود، کشف شد. او بر این باور بود که مشکلات ما در ذهن ما به وجود می ایند چرا که بدن تنها خانه ای برای ذهن ما می باشد. پس از آن، قانون جذب در جنبش اندیشه ی نوین گسترش یافت اما بر اساس یافته های انان، این قانون نه تنها بر سلامت تاثیر گذار است بلکه می تواند بر روی تمامی جوانب و ابعاد زندگی فردی و یا اجتماعی تاثیر گذار باشد.

آموزش قانون جذب

در قانون جذب چنین ذکر می شود که اگر چه که قدرت های عظیم و بزرگ موجود در طبیعت و جهان نظیر گرانش و یا الکترو مغناطیس با حواس پنج گانه و محدود ما قابل ادراک نیستند اما هیچ کسی منکر وجود آن ها نیست و قدرت آن ها نیز قطعی می باشد. بر این اساس قانون جذب نیز چنین تعریف می شود که اگر چه نیروی ذهن ما قابل رویت و مشاهده نیست اما قدرتی حتی به مراتب بیشتر از سایر قدرت های طبیعی دارد که می توان آن را در همه ی جهان مشاهده نمود.

قانون جذب باعث می شود تا هر فرد گرایش ها و تمایلات متمایزی را از فرد دیگر تجربه نموده و آن را به سمت خود بکشاند. چرا که شما با فکر کردن و تمرکز بر روی خواسته های تان می توانید باعث جذب انرژی های همسو شوید. به این معنا که به طور مثال تمرکز بر روی قبولی در کنکور می تواند باعث تلاش هر چه بیشتر شما شده و در نتیجه قبولی در کنکور را برای شما محقق سازد.

قانون جذب در واقع قانون عشق است. بر اساس این قانون است که تمام ذرات عالم به صورت دقیق و با هماهنگی کامل در کنار یکدیگر قرار دارند و از کهکشان ها تا کوچکترین ذرات اتم را با نظم و ترتیب در کنار هم نگه می دارد. در واقع در این آموش این قانون شما فرا می گیرید چطور هر آن چه را که می خواهید به دست آورید را جذب کرده و در زندگی تان از آن استفاده نمایید. بر اساس این قانون شما در زندگی درست همان چیزی را دریافت می کنید که آن را در ذهن خود به طبیعت داده اید.

چگونه قانون جذب را فراگیریم؟

خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی می توان به آسانی و با فراغ بال هر چیزی را که می خواهید به آسانی آموزش دیده و در مدت زمان کوتاهی به یک کارشناس خبره در آن حوزه تبدیل شوید.

دوره آموزش قانون جذب امیر شریفی که تحت عنوان چگونه کارشناس جذب شویم، یکی از بهترین دوره های آموزشی در این زمینه می باشد. در این دوره ها شما می توانید به صورت تخصصی قانون جذب و موارد مرتبط با آن را فرا گرفته و به تمام رویا هایی که تا به امروز بدان آن ها دست نیافته اید، دسترسی پیدا کنید.

دوره های 9 ماهه ی آموزش قانون جذب که به صورت پیوسته و آنلاین برگزار می شود می تواند یکی از بهترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین کلاس ها برای یادگیری این علم باشد. این کلاس ها به صورت تضمینی برگزار می شوند، به این معنا که شما می توانید هزینه ی کلاس ها را به شکل ماهیانه پرداخت کرده و در 3 ماهه ی اول چنانچه از کلاس ها نتیجه ای نگرفتید می توانید تمامی هزینه های پرداخت شده را تمام و کمال باز پس گیرید. 

همچنین تمام هزینه های این دوره ی 9 ماهه کمتر از یک میلیون تومان است که باز هم برای راحتی شما و این که تمامی افراد جامعه در هر قشری بتوانند در آن حضور یابند می توانید تنها با 170 هزار تومان ماهیانه، در این دوره ها شرکت نموده و با تمرکز بر ذهن خود، آرزو ها و خواسته های تان را جامه ی عمل بپوشانید.

امیر شریفی که به آموزش های خود در این زمینه اطمینان دارد در این باره می گوید که من به این دوره ایمان کامل دارم و مطمئنم امکان ندارد کسی در این دوره شرکت کند و نتیجه نگیرد. همچنین او تاکید می کند که چنانچه روش های عملی آموزش داده شده در این دوره ها را به طور مرتب انجام داده و تمرین نمایید، زندگی شما به بهشتی بدل می شود که برای داشتن آن از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اید.

ارزهای دیجیتال و کاربردهای آنان در جامعه مدرن

جهان مدرن شاهد ظهور سالانه و گاه روزانه نوآوری ها و بکارگیری فناوری های مدرن است. در این میان با همه گیر شدن فناوری های کامپیوتری و ظهور شبکه های آن و در نهایت معرفی اینترنت، بسیاری از جنبه های جوامع از زندگی روزانه افراد گرفته تا نحوه مدیریت و سود دهی شرکت های چند ملیتی، همه دچار تغییراتی اساسی شده اند.

اینترنت نه تنها محدودیت های جغرافیایی کسب و کارهای وابسته به تمرکز بالای جمعیت مانند خرده فروشی ها را با ممکن ساختن فروشگاه های آنلاین از میان برداشته است، بلکه در بخش هایی مانند بهداشت و مراقبت های پزشکی نیز تغییراتی فراوانی ایجاد کرده است. تا جایی که جهان شاهد عمل های جراحی از راه دور نیز بوده است.

در این میان دیجیتال شدن خدمات بانکداری و نقل و انتقال دارایی ها بر روی بستر اینترنت، این خدمات را برای عموم مردم قابل دسترس تر کرده است.

ارزهای دیجیتال جدیدترین فناوری های این حوزه به شمار می روند. این ارزها به وسیله باز تعریف کامل خدمات مالی و بانکداری دیجیتال، دسترسی عموم مردم را به خدمات مالی به بالاترین حد خود خواهند رساند. دسترسی پذیری آسان این ارزها که گاه تنها نیاز به یک تلفن همراه هوشمند برای ساخت یک کیف پول نرم افزاری برای ذخیره ارزها دارند، محبوبیت آنها را به صورت فزاینده ای افزایش داده است.

به همین دلیل، آموزش ارز دیجیتال اکنون به یکی از پر تقاضا ترین دوره های آموزشی تبدیل شده است. بر خلاف سیستم های بانکداری سنتی، ارزهای دیجیتال به صورت غیر متمرکز ارائه می شوند و هیچ نهاد مرکزی بر روی آنها کنترلی ندارند. ارائه ارزهای دیجیتال توسط یک فناوری قدرتمند و انقلابی به نام بلاکچین امکان پذیر شده است که خود در سال 2009 با ظهور اولین ارز دیجیتال یا بیت کوین به جهان معرفی شد. 

کاربردهای فراوان ارزهای دیجیتال

دسترسی پذیری بسیار بالای ارزهای دیجیتال باعث شده است سرعت بکارگیری آنها در انواع فناوری های دیگر و کسب و کارهای اینترنتی نسبت به سیستم های مالی سنتی بسیار بالاتر باشد. 

به دلیل نبود یک نهاد مرکزی کسب و کارهای اینترنتی نیاز به هیچ گونه قراردادی با هیچ بانک و یا نهاد مالی ندارند و تنها می تواند با استفاده از یک کیف پول ارز دیجیتال و آدرس های خصوصی و عمومی مرتبط با آن، فروشگاه های آنلاین و خدمات آنلاین دیگری داشته باشند.

نبود نهاد مرکزی همچنین کارمزدهای معامله با این ارزها را نسبت به سیستم های مالی متمرکز و سنتی به طور چشمگیری کاهش داده است. زیرا که همه معاملات به صورت همتا به همتا میان دو طرف خریدار و فروشنده اتفاق می افتد. در سری آموزش رمزارز نعیم حشم بان، آموزش های کافی برای یکپارچه سازی خدمات پرداخت با ارزهای دیجیتال به درون کسب و کارهای آنلاین به تشریح بررسی شده است.

یکی از تازه ترین حیطه هایی که شروع به استفاده از ارزهای دیجیتال و قابلیت های فوق العاده آنها کرده است، صنعت بازی سازی است. این صنعت به منظور جذب هر چه بیشتر مخاطب و افزایش سود، زمان صرف شده بازیکنان در این بازی ها و نیز پاداش هایی که کسب کرده اند را به اقلام دارای ارزش و قابل معامله تبدیل کرده اند.

این کار نه تنها انگیزه افراد برای مشارکت در این بازی ها را افزایش می دهد، بلکه شرایطی را ایجاد کرده است که برخی گیمر های حرفه ای، مشغول بودن با بازی های ارزهای دیجیتال را به عنوان یک شغل تمام وقت در نظر می گیرند.

هر کدام از بازی های ارز دیجیتال راه های متفاوتی را برای پاداش دادن به بازیکن ها در نظر گرفته اند. مشارکت در برخی از این بازی ها رایگان نیست و بازیکن باید مقداری سرمایه اولیه به بازی وارد کند. 

برای مثال یکی از بهترین بازی های ارز دیجیتال از نظر گیمرها، اکسی اینفینتی است که نیاز به سرمایه گذاری اولیه برای خرید یک یا چند هیولای بامزه برای مبارزه دارد. در سری آموزش ارز دیجیتال نعیم حشم بان، بهترین بازی های ارز دیجیتال چه مدل های رایگان و چه مدل هایی که نیاز به سرمایه گذاری اولیه دارند، معرفی شده اند. 

شماری از بازی های ارز دیجیتال محبوب

Plants vs Undead 

توکن های یکتا یکی از جذاب ترین جنبه های ارزهای دیجیتال هستند که ادغام آنها در صنعت بازی سازی یک انقلاب بزرگ را در این صنعت ایجاد نموده است. این توکن ها مالکیت کامل شخصیت های بازی و اقلام موجود در آنها را به طور کامل به بازیکن ها منتقل می نمایند. با خرید و فروش این توکن ها یک بازار و اقتصاد دیجیتال مبتنی بر بلاکچین ایجاد شده است.

Plants vs Undead یا گیاهان در مقابل زامبی ها یک بازی هیجانی به سبک دفاع از قلعه است که یک موقعیت آخر زمانی را بازگو می کند که در آن بازیکن ها باید در مقابل زامبی ها از خود دفاع نمایند. 

در این بازی گیاهان دارای ارزش بالایی بوده و بازیکنان باید برای دفاع در برابر زامبی ها و یا حمله به آنها، انواع گیاهان مخلتف را بدست آورده و آنان را ساماندهی نمایند. توکن محلی این بازی PUV نام دارد. بازیکن ها می توانند با استفاده از اقلام درون بازی مانند دانه های گیاهان را خریداری نمایند. 

Thetan Arena

تتان آرنا یک بازی ارز دیجیتال در سبک مبارزه چند نفره است. این بازی به صورت دو بعدی طراحی شده است و جهت دوربین به صورت عمودی از بالا به پایین است. بازیکنان با استفاده از قهرمان های درون بازی به مبارزه با یکدیگر می پردازند و در هنگام پشت سر گذاشتن رقبا، ماموریت ها و مراحل مختلف می توانند یکی از توکن های بومی بازی به نام Thetan Gem یا الماس های تتان را بدست آوردند. با استفاده از آن می توانند برای خرید اقلام درون بازی مانند ارتقای قهرمانان خود به یک تتان واقعی استفاده نمایند. توکن دوم این بازی Thetan coin یا سکه های تتان نام دارد که بازیکنان می تواند با خرید و فروش آن کسب درآمد نمایند.

راه دوم کسب درآمد همانند سایر بازی های استفاده از توکن های غیر مثلی است. قهرمان ها و تتان ها به صورت توکن های یکتا ارائه شده و بازیکن ها می توانند قهرمان های خود را به قیمت های مناسبی به فروش برسانند. محبوبیت فزاینده این بازی ارز دیجیتال و عبور شمار بازیکن های آن از یک میلیون نفر، باعث بالا رفتن ارزش توکن های یکتای آن شده است.

جهت خواندن مقالات بیشتر و دیدن آموزش های بیشتر به سایت ما مراجعه نمایید :

Hashamban.com

اصول آموزش آشپزی ایتالیایی

انواع آموزش آشپزی ایتالیایی بصورت کاملا حرفه ای و کامل از آشپزی ایتالیایی مخصوص و سنتی کشور ایتالیا بصورت کاملا کاربردی آموزش داده شده است. غذاهای ایتالیایی جرو بینظیر و خوشمزه ترین غذاهای ملل محسوب می شود. در اینجا بهترین و محبوب ترین غذاهای خوشمزه ایتالیایی را توضیح خواهیم داد.

ایتالیا جز کشور های بینظیر در آشپزی محسوب می شود و واقعا در زمینه هنر آشپزی صاحب سبک هستند. ایتالیایی ها عاشق غذا هستند و توانسته اند بسیاری از غذاهای پرطرفدار در جهان را به نام خود ثبت کنند.

وقتی از آشپزی ایتالیایی صحبت به میان می آید یکی از اصلی ترین آنها پیتزا و انواع شیرینی جات است. اینها خاص کشور ایتالیا هستند.

آموزش آشپزی ایتالیایی

آموزش آشپزی ایتالیایی همیشه یکی از خواسته های همه علاقمندان به صنعت آشپزی می باشد. آشپزی ایتالیایی از قدیم پر طرفدار بوده و مورد علاقه بسیاری از مردمان جهان بوده است. غذاهای ایتالیایی بسیار خوشمزه و جذاب است. غذاهایی ایتالیایی نظیر انواع سالاد و انواع پیتزاها می باشند.

طرز تهیه پیتزا با نان لواش ساده به عنوان یکی از آموزش های پیتزا پزی و طرز تهیه پیتزا اسفناج و کنگر فرنگی خانگی ۵ نفر از متفاوت ترین پیتزاها می باشند. شما عزیزان می توانید با آموزش این پیتزا ها و دنیایی از پیتزا های دیگر نظیر طرز تهیه پیتزا مخلوط برای ۴ نفر می توانید این پیتزاهای خوشمزه را بیاموزید.

شاید برایتان جالب بوده باشد که بدانید آشپزی ایتالیایی از بهترین مواد غذایی تهیه می شود. آموزش آشپزی ایتالیایی بایستی با اصول کامل و کافی همراه باشد. این آموزش های غذاهای ایتالیایی از بهترین غذاهای ایتالیایی بصورت کاملا کاربردی تهیه شده است.

پیتزا غذای اصیل ایتالیایی با 1TouchFood

پیتزا ها یکی از اصلی ترین غذاهای ایتالیایی می باشند ولی این پایان کار نیست. سرآشپز های ایتالیایی دنیایی از دسر ها و سالاد های خوشمزه را نیز دارند.

در ترجمه این آموزش های غذاهای ایتالیایی ظریف ترین نکات رعایت شده است. به سادگی می توانید با کمی دقت و حوصله خوشمزه ترین غذاهای ایتالیایی را در منزل برای خود و عزیزانتان طبخ کنید.

پیشنهاد غذا طرز تهیه پیتزا پپرونی و طرز تهیه پیتزا میگو ایتالیایی تنها بخش کوچکی از غذاهای خوشمزه ایتالیایی هستند. مرکز آموزش آنلاین آشپزی 1TouchFood بهترین ها را برای شما تهیه کرده است.

پیتزا یکی از لذیذترین و خوشمزه ترین غذاها و پرطرفدار ترین آنهاست. پیتزا ترکیبی از خمیر پیتزا و پنیر پیتزا و مخلفات روی آن است. در اینجا کاملترین و کاربردی ترین نکات را درباره آنها و همچنین انواع پیتزا قرار داده ایم. با مطالعه این بخش می توانید اطلاعات کاملی از طبخ انواع پیتزا بیاموزید.

انواع پیتزا ایتالیایی با 1TouchFood

  • طرز تهیه پیتزا با نان لواش ساده

  • طرز تهیه پنیر پیتزا با سرکه خانگی درجه 1

  • طرز تهیه پیتزا کالباس خانگی برای 4 نفر

  • طرز تهیه پیتزا با نان باگت خانگی خوشمزه 4 عدد 

  • طرز تهیه پیتزا اسفناج و کنگر فرنگی خانگی 5 نفر 

  • طرز تهیه پیتزا ترکی گیاهی له معجون

  • طرز تهیه لاهماجون ترکی

  • طرز تهیه پیتزا میگو ایتالیایی

  • طرز تهیه پیتزا ناپولی

  • طرز تهیه خمیر پیتزا جادویی فوری در 5 گام

  • طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ برای 6 نفر

  • طرز تهیه پیتزا پپرونی

  • طرز تهیه پیتزا مخلوط برای 4 نفر

طرز تهیه پیتزا مخصوص سرآشپز و بسیاری پیتزای خوشمزه خانگی دیگر را مرکز آموزش آنلاین آشپزی 1TouchFood بیاموزید. اینجا دنیای آموزش انواع پیتزاهای خوشمزه و حرفه ای است. بهترین پیتزا ها را در منزل برای عزیزانتان طبخ کنید. خوشمزه ترین و اصلی ترین پیتزا را طبخ خواهید کرد.

همانطور که مطالعه کردید پیتزا ها یکی از انواع غذاهای خوشمزه ایتالیایی هستند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ایتالیایی ها در بسیاری از غذاها دستپخت بینظیری دارند. یکی دیگر از این خوراکی ها سالاد ها هستند.

انواع سالاد های ایتالیایی با 1TouchFood

سالاد ها یکی از خوراکی های بسیار خوشمزه و سالم هستند که همیشه مصرف آنان توصیه شده است. 

شما عزیزان در این بخش می توانید گوشه ای از انواع سالاد های ایتالیایی را مطالعه نمایید.

  • طرز تهیه سالاد ریحان و پنیر ایتالیایی

  • طرز تهیه انواع سالاد سبزیجات ایتالیایی 10 سالاد اصل

  • سالاد ریحان و پنیر ایتالیایی

  • سوپ گوجه فرنگی ایتالیایی

  • پیاز تنوری اصل ایتالیایی

  • انواع سالاد سبزیجات ایتالیایی

لیست انواع شیرینی ها و بستنی ها از غذاهای ایتالیایی

  • شیرینی کانولی ایتالیایی

  • شیرینی خامه ای کانولی

  • بیسکویت ایتالیایی

  • بیسکویت فندق ایتالیایی

  • تارت بستنی ایتالیایی

  • دسر پاناکوتا ایتالیایی

  • تیرامیسو ایتالیایی

  • دیپ کانولی

  • بستنی ایتالیایی

  • شیرینی انگشتی کانولی

لیست انواع سالاد ها و سوپ ها از غذاهای ایتالیایی

  • سالاد ریحان و پنیر ایتالیایی

  • سوپ گوجه فرنگی ایتالیایی

  • پیاز تنوری اصل ایتالیایی

  • انواع سالاد سبزیجات ایتالیایی

این سالاد ها خوشمزه ترین سالاد ها و سوپ های بسیار معروف ایتالیایی هستند. برای مشاهده موارد بیشتر به سایت 1TouchFood.com مراجعه نمایید.

لیست انواع پاستا از غذاهای ایتالیایی

  • پاستا ای سیسی ایتالیایی

  • پاستا کاپوناتا ایتالیایی

  • لازانیا گوشت ایتالیایی

  • پاستا گوجه فرنگی و شابانک

  • پاستا میگو با لیمو

  • پاستا فارفاله

  • پاستا موی فرشته

  • پاستا ریحان و موزارلا

  • پاستا کاربونارا

  • پاستا فتوچینی آلفردو

  • پاستا قارچ و خامه

  • پاستا زیتون و قارچ

  • پاستا پنیر و گوجه فرنگی

  • پاستا تورینو

  • پاستا با سس موزارلا

  • پاستا پنه

  • پاستا پنه با پنیر

  • و بسیاری پاستای دیگر

برای مطالعه دیگر پاستاها کافیست طرز تهیه انواع ماکارونی و پاستا در آموزش رایگان آشپزی با 1TouchFood را مطالعه نمایید. 




چگونه از برنامه نتفلیکس استفاده کنیم؟



نتفلیکس یکی از سرویس‌های کاربردی در زمینه استریمینگ است که با دریافت اشتراک آن کاربر می‌توان هزاران فیلم و سریال را از طریق اینترنت ببیند. نتلفیکس پر از فیلم‌های روز دنیاست که به عنوان یکی از پربازدیدترین برنامه‌هایی است که در سراسر دنیا از آن استفاده می‌شود. شما هم می‌توانید از این سرویس بهره ببرید. به خصوص اگر جزو افرادی هستید که اوقات فراغت خود را به تماشای فیلم و سریال می‌گذارید.

استفاده از این سرویس بر روی گوشی هوشمند، کامپیوتر و تلویزیون‌های هوشمند امکان پذیر است. فرقی ندارد با سیستم عامل ویندوز، اندروید یا iOS کار می‌کنید، نتفلیکس برای تمام این سیستم‌ها، نسخه مناسبی ارائه داده است. از این رو می‌توانید با هر گوشی یا سیستمی از این برنامه استفاده کنید. هر چند نتفلیکس از در سراسر جهان کاربران زیادی دارد؛ اما این برنامه به راحتی در ایران قابل دسترسی نیست. 

C:\Users\G10\Desktop\netflix.jpg


محدودیت‌هایی که استفاده از برنامه نتفلیکس برای ایرانیان دارد

نتلفیکس جزو برنامه‌هایی است که باید با هزینه اشتراک آن را تهیه کنید. این هزینه به صورت ماهیانه و با توجه به سرویسی که قصد خرید آن را دارید، بین 8 تا 16 دلار است. هر چند این هزینه برای کشورهای دیگر ناچیز است؛ اما با توجه به قیمت دلار در کشور ما، چندان هم کم نیست. البته برخی افراد حاضر هستند این هزینه را بپردازند و از خدمات بی نظیر نتفلیکس بهره ببرند. با این وجود محدودیت‌هایی دیگری نیز برای استفاده از این برنامه وجود دارد که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. 

مشکل اصلی تحریم‌های بین المللی است. نتلفیسک به کاربران ایرانی اجازه عضویت و خرید اشتراک از این شرکت را نمی‌دهد. این تحریم‌ها سبب شده است تا پرداخت هزینه اشتراک که نیاز به استفاده از ویزا کارت و پی پال دارید توسط کاربران ایرانی به راحتی قابل انجام نباشد.  

با توجه به این عوامل، خرید قانونی اشتراک نتفلیکس قبل از هر چیز باید یک حساب بانکی بین المللی داشته باشید و از فایروال برای تغییر آی پی استفاده کنید. البته ناگفته نماند که شرکت‌های زیادی در ایران این اکانت را به صورت اشتراکی یا حساب‌های چندکاربره به فروش می‌رسانند که می‌توانید از خدمات آن‌ها بهره ببرید.


چگونه اکانت نتفلیکس بسازیم؟

برای این که از خدمات نتفلیکس استفاده کنیم باید ابتدا اکانت بسازیم. سرویس‌های اشتراک معمولی، استاندارد و ویژه سه نوع اشتراکی هستند هک به ترتیب 8، 11 و 14 دلار است. هر کدام نیز امکان متصل شدن تعداد محدودی دستگاه را به کاربر می‌دهند. همچنین محتوای آن‌ها نیز دارای کیفیت و رزلوشن متفاوت است. ابتدا باید نوع اکانت خود را مشخص کنید.


ساخت اکانت و استفاده از برنامه نتفلیکس بر روی کامپیوتر

برای ساخت اکانت باید وارد وب سایت Netflix وارد شوید و در کادر وسط صفحه ایمیل خود را وارد کرده و روی گزینه Get started کلیک کنید. اطلاعات خواسته شده را در صفحات بعدی پر کنید و در صفحه پرداخت نیز با توجه به چند روش پرداختی که برای کاربر قابل انتخاب است عمل کنید. 

در نهایت پس از خرید اشتراک و پرداخت هزینه، این اکانت روی سیستم شما فعال شده و می‌توانید تا یک ماه از تمام فیلم‌ها و سریال‌های موجود در این وب سایت بهره ببرید. 


استفاده از برنامه نتفلیکس بر روی گوشی

گاهی اوقات دوست دارید در تختخواب، اتوبوس، سالن‌های انتظار و ... نیز بتوانید فیلم نگاه کنید. گوشی تلفن در این مواقع به کارتان می‌آید. برای این منظور باید به ترتیب زیر عمل کنید:

ابتدا اپلیکیشن نتفلیکس را با توجه به سیستم عامل گوشی خود بر روی وب سایت این شرکت پیدا کرده و نصب کنید. 

برای این که بتوانید وارد اکانت خود شوید، ایمیل و رمز عبوری را که هنگام ساخت اکانت به برنامه داده اید، وارد کنید. سپس وارد اکانت خود شده و از هزاران فیلم و سریال موجود در نتفلیکس استفاده کنید. 

باید دقت داشته باشید که برای ساخت اکانت حتما باید وارد وبسایت رسمی برنامه شوید و از طریق اپلیکیشن امکان ایجاد اکانت وجود ندارد. 


ساخت اکانت نتفلیکس روی تلویزیون هوشمند 

قطعا تماشای فیلم و سریال روی تلویزیون با صفحه بزرگ به مراتب جذاب تر از گوشی و کامپیوتر است. به خصوص این که می‌توانید با خانواده به تماشای فیلم مورد علاقه خود بنشینید. 

برای این منظور ابتدا وارد اپلیکیشن شوید. دقت داشته باشید که اپلیکیشن که روی دستگاه تلویزیون خود دانلود و نصب می‌کنید باید با آن متناسب باشد. 

اشتراک مورد نظر خود را انتخاب کرده و ایمیل و پسورد برای حسابتان مشخص کنید. 

روش پرداخت را انتخاب و هزینه اشتراک را پرداخت کنید. به همین راحتی می‌توانید تا یک ماه از برنامه نتلفیکس بر روی تلویزیون هوشمند خود بهره ببرید. 


استفاده از برنامه نتلفیکس بر روی تلویزیون غیر هوشمند

البته ممکن است همه ما در منزل یا محل کار تلویزیون هوشمند نداشته باشیم. باز هم می‌توانید از این برنامه پرطرفدار بهره ببرید. 

برای این کار روش‌های ساده‌ای وجود دارد. می‌توانید از کنسول بازی یا لپتاپ استفاده کنید. برخی از کنسول‌های بازی از برنامه نتلفیکس پشتیبانی می‌کنند. برای این منظور برنامه را دانلود کنید و از صفحه اصلی به بخش TV & Video رفته و نتلفیکس را انتخاب کنید. 

آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید. سیستم کنسول بازی را به تلویزیون متصل کنید تا بتوانید این برنامه را روی تلویزیون خود مشاهده کنید. 

لپ تاپ شما نیز همین امکان را به شما می‌دهد، ممکن است روش‌های متعددی با توجه به برند تلویزیون برای نمایش دادن اطلاعات روی لپ تاپ در تلویزیون وجود داشته باشد که اگر کمی با دستگاه تلویزیون خود کار کرده باشید به راحتی آن را پیدا می‌کنید. 


خرید اشتراک برنامه نتلفیکس از شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات

همانطور که گفتیم یکی از روش‌های خرید اکانت نتلفیکس، استفاده از خدمات شرکت‌هایی است که امکان پرداخت از طریق پی پال و ... را دارند. اگر این مشکل برایتان قابل حل نیست و نمی‌توانید پرداخت انجام دهید، به راحتی می‌توانید از خدمات این شرکت‌ها بهره ببرید و یک اکانت یک ماهه آماده دریافت کنید. 

این شرکت‌ها برای کاربران رمز عبور و ایمیل وارد کرده و اطلاعات را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. در این صورت نیازی به ساخت اکانت ندارید و می‌توانید با ورود به اپلیکیشن و زدن این اطلاعات، به سادگی از خدمات برنامه نتفلیکس استفاده کنید. 


منبع: zoomtech