مرسدس بنز Vision One-Eleven آینده قوای محرکه الکتریکی را رقم می زند


به گزارش سایت روزن نیوز و به نقل از arenaev مرسدس از خودروی مفهومی Vision One-Eleven رونمایی کرد که قصد دارد یک نماد خلق کند. این شرکت در حال دور شدن از میراث ICE است و تلاش زیادی برای تمرکز بر آینده و تجملات دارد. هیچ کس درباره مترادف بودن نام مرسدس با لوکس بودن بحث نمی کند، اما این شرکت می خواهد آن را به یک درجه ارتقا دهد.

طراحان مرسدس با One-Eleven رویکرد جالبی داشتند. این خودرو نشانه های طراحی خود را از مرسدس C111 دهه 1960 گرفته است - این مجموعه ای از خودروهای آینده نگر بود که برای آزمایش فناوری آینده طراحی شده بودند. این خودروها از موتورهای وانکل و اولین توربو دیزل ها استفاده می کردند و بدنه پلیمری اسپرت داشتند. در اصل، C111 مسئول ارائه چندین دهه موتورهای توربو دیزل به ما است.


خوشبختانه One-Eleven به آینده نگاه می کند و طراحی بیرونی تنها تاثیری است که از C111 کلاسیک دارد. صحبت از طراحی - رویکرد One-Bow خیره کننده است. بله، این فقط یک وسیله نقلیه مفهومی است، اما صادقانه بگویم - در مجموعه فیلم ترون نامناسب به نظر نمی رسد. درهای gullwing نمای بیرونی را کامل می‌کنند و درام اضافی را اضافه می‌کنند که گویی One-Eleven قبلاً به اندازه کافی دراماتیک نبوده است.

فضای داخلی - خوب، فضای داخلی چیز دیگری است. در حالی که صفحه نمایش شناور آینده نگرانه به نظر می رسد، یغ مستطیلی نشان می دهد که فرمان همانطور که می دانیم در نهایت فراموش خواهد شد. اگر رنگ‌بندی آن مخاطبان TikTok نبود، بقیه شاهکارهای شگفت‌انگیز طراحی داخلی بودند. صندلی‌های نقره‌ای براق توجه را از طراحی خود منحرف می‌کند و چمدان‌های اضافه شده و سایر اقلام کمد لباس صرفاً تلاشی برای جلب توجه مشتریان آینده است.

اما راز واقعی زیر بدن پنهان می شود. در حالی که نسل جوان برای گرفتن چند سلفی در فضای داخلی ظالمانه از خود می گذرد، ممکن است برخی از ما بیشتر به دلیل واقعی ایجاد One-Eleven علاقه مند باشیم. پیشرانه‌های الکتریکی آینده مرسدس بنز در یک لیگ خاص خود هستند.